Зовнішня оцінка якості надання соціальних послуг - 4 Січня 2016 - УПСЗН Глухівської міської ради

Управління соціального захисту населення                     Глухівської міської ради

П`ятниця, 09.12.2016, 15:34

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Реєстрація | Вхід

Головна » 2016 » Січень » 4 » Зовнішня оцінка якості надання соціальних послуг
13:50
Зовнішня оцінка якості надання соціальних послуг

   Управлінням соціального захисту населення міської ради проведено зовнішню оцінку якості соціальних послуг, які надаються територіальним центром соціального обслуговування населення Глухівської міської ради.
   В ході організації та проведення оцінки застосовувався Порядок проведення внутрішньої та зовнішньої оцінки якості соціальних послуг затверджений наказом Міністерства соціальної політики України від 27 грудня 2013 року № 904 «Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг».
   Згідно з планом роботи управління соціального  захисту населення Глухівської міської ради та наказом начальника управління від 02 лютого 2015 року створено комісію по  проведенню зовнішньої  оцінки якості соціальних послуг.
   Під час зовнішнього оцінювання було проведене опитування/анкетування отримувачів соціальних послуг та/або їх законних представників. В опитуванні взяли участь 345 отримувачів соціальної послуги, проводились бесіди/співбесіди з соціальними робітниками,  створено журнал для реєстрації звернень та скарг. За період проведення оцінки якості надання соціальних послуг надійшло 9 скарг і 49 звернень. 
   Відповідно до затверджених графіків роботи соціальні робітники відвідують своїх підопічних 3-5 разів на тиждень та надають їм послуги відповідно до укладених договорів. 
Здійснюється постійний контроль за діяльністю соціальних робітників згідно затвердженого графіку, результати перевірок дільниць постійно аналізуються на виробничих нарадах соціальних робітників. Організовано навчання соціальних робітників та соціальних працівників з питань пенсійного законодавства, соціального захисту населення. За 2015 рік керівництвом територіального центру зроблено 66 перевірок дільниць соціальних робітників щодо якості надання соціальних  послуг. В ході перевірок всі зауваження, які надійшли від обслуговуваних, вирішені в робочому порядку. 
   При проведенні зовнішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома застосовуються показники якості соціальної послуги такі як: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність.
   Відповідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг та узагальнення статусів кожного показника забезпечення якості соціальної послуги узагальнений статус відповідає встановленому рівню -“Добре”.

Переглядів: 370 | Додав: Falcon | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Президент України

ВР України

КМУ України

Мінсоц праці України

ПФУ

Пенсійна реформа

Державна служба занятости

Фонд соціального захисту інвалідів

Сумська обласна рада

Сумська обласна адміністрація

Глухівський міськвиконком

Неофіційний сайт Глухова

ТРК Глухов


cайт

cайт газети

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання