Проведено внутрішню оцінку - 5 Лютого 2015 - УПСЗН Глухівської міської ради

Управління соціального захисту населення                     Глухівської міської ради

Четвер, 08.12.2016, 11:55

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Реєстрація | Вхід

Головна » 2015 » Лютий » 5 » Проведено внутрішню оцінку
16:23
Проведено внутрішню оцінку

якості соціальних послуг територіального центру соціального обслуговування населення Глухівської міської ради. 

Територіальним центром соціального обслуговування населення Глухівської міської ради було проведено внутрішню оцінку якості соціальних послуг за період з 01 жовтня по 31 грудня 2014р.
   В ході організації та проведення оцінки застосовувався Порядок проведення внутрішньої та зовнішньої оцінки якості соціальних послуг затверджений наказом Міністерства соціальної політики України від 27 грудня 2013 року № 904 «Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» та наказом Міністерства соціальної політики України від 13 листопада 2013 року № 760 «Про затвердження Державного стандарту догляду вдома».
   Згідно з планом роботи територіального центру соціального обслуговування населення Глухівської міської ради та наказом директора територіального центру від 03 жовтня 2014 року №01-05/34а створено комісію з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, затверджено положення про комісію, призначено відповідальну особу.
   Основним методом, який використовувався в ході проведення територіальним центром оцінки: опитувальник, який  заповнюється з метою отримання відгуків стосовно організації та надання послуги догляду вдома. В опитуванні взяли участь 359 отримувачів соціальної послуги; проводяться співбесіди; створено журнал для реєстрації звернень та скарг. За період проведення оцінки скарг не зареєстровано, але кількість зауважень складає 11чоловік,  кількість звернень з подякою  сягає  31  чоловік.
   При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома застосовуються показники якості соціальної послуги такі як: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність.
   Відповідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг та узагальнення статусів кожного показника забезпечення якості соціальної послуги узагальнений статус відповідає встановленому рівню -“Добре”.

Переглядів: 280 | Додав: Falcon | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Президент України

ВР України

КМУ України

Мінсоц праці України

ПФУ

Пенсійна реформа

Державна служба занятости

Фонд соціального захисту інвалідів

Сумська обласна рада

Сумська обласна адміністрація

Глухівський міськвиконком

Неофіційний сайт Глухова

ТРК Глухов


cайт

cайт газети

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання