Підведення підсумків роботи щодо надання житлових субсидій мешканцям міста за опалювальний період 2011-2012 років. - 22 Травня 2012 - УПСЗН Глухівської міської ради

Управління соціального захисту населення                     Глухівської міської ради

Понеділок, 05.12.2016, 06:27

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Реєстрація | Вхід

Головна » 2012 » Травень » 22 » Підведення підсумків роботи щодо надання житлових субсидій мешканцям міста за опалювальний період 2011-2012 років.
15:18
Підведення підсумків роботи щодо надання житлових субсидій мешканцям міста за опалювальний період 2011-2012 років.
    Питання наданняжитлових субсидій залишається актуальним і постійно контролюється. Останніми роками відбулося значне спрощення як для громадян так і для органів праці та соціального захисту населення порядку надання субсидій.
    Протягом опалювального періоду 2011-2012 років за субсидіями для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг звернулося 4.9 тис.сімей, призначено субсидію 4.7 тис.сімей, у тому числі зі зниженим відсотком платежу – 1.5 тис.сімей. субсидій нараховано на суму 5,7 млн.гривень.
    У січні-квітні цього року за призначенням субсидії на житлово-комунальні послуги звернулось 826 сімей, 818 сім’ям призначено субсидію, за 2012 рік нараховано 3,4 млн гривень.
    Значна різниця між зверненнями та призначеннями  цього року пояснюється відсутністю нормативно-правового акту, що встановлює граничну вартість твердого палива і скрапленого газу. 264 звернення за призначенням субсидій готівкою зареєстровані, але не призначені.
    На підставі рішень комісії міської ради субсидія за опалювальний період, як виняток, призначена 1,3 тис.сімей. На збільшену норму житла призначено субсидії  415 сім’ям. 301 сім’я одержала субсидію за рішенням комісії, як не власники житла.
    З 1 січня 2012 року згідно з Постановою Кабінету Міністрів № 728 від 6 липня 2011 року спростилися умови для отримання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг.
    Сім’ї, до складу яких входять діти або інваліди І та ІІ груп, і дохід яких на одну людину не досягає прожиткового мінімуму, будуть платити за житлово-комунальні послуги 10% середньомісячного сукупного доходу. Раніше для отримання субсидії дохід таких сімей не повинен був перевищувати 50% прожиткового мінімуму на одну людину.
    Перерахунок розміру субсидій сім’ям , які отримували субсидії станом на 1 січня 2012 року, проведений автоматично, без додаткових звернень громадян.
    Для ефективного використання наявних людських ресурсів та максимального скорочення термінів призначення житлових субсидій робота з прийому громадян організована з використанням переваг єдиної технології прийому громадян. При потребі соціальні працівники територіальних центрів соціального обслуговування забезпечують оформлення документів на дому для призначення субсидій громадянам похилого віку та з обмеженими фізичними можливостями ( з початку року таким чином було надано субсидії 138 особам похилого віку).
    З усіма організаціями-надавачами житлово-комунальних послуг налагоджено обмін інформацією для призначення субсидій в електронному вигляді без участі заявників.
    Постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо порядку  призначення житлових субсидій.
    В місті практикуються різні форми проведення роз’яснювальної роботи. З початку року проведено 2 зустрічі в трудових колективах, проведено 14 нарад та семінарів.
    В засобах масової інформації опубліковано 3 статті з питання надання субсидій та 1 виступ на радіо.
    Інформація з питання призначення субсидій за спрощеним порядком розміщена на стендах в управлінні, комунальних організаціях.
    Інформаційні матеріали надаються головам квартальних комітетів.
    На офеційному веб-сайті управління розміщена та постійно оновлюється актуальна інформація щодо порядку призначення житлових субсидій.
    В управлінні працює телефон „гарячої лінії”.
    На сайті управління функціонує програма „Калькулятор субсидій”, що дає можливість громадянам самостійно розрахувати орієнтовний розмір житлової субсидії.
    В управлінні, щоденно проводиться прийом громадян без обідньої перерви, записатися на прийом у зручний час можна безпосередньо в управлінні чи у телефонному режимі. Телефон „гарячо лінії”  за яким можна отримати роз’яснення та телефон попереднього запису розміщено на сайті управління. Черг не було і не має. Управління соціального захисту робить все, щоб захистити малозабезпечених громадян міста.
    Управлінням забезпечено надання населенню субсидій за спрощеним порядком.
    З початку року проведено 1 засідання координаційного штабу з питань надання житлових субсидій. На засіданні розглядалось питання призначення субсидій з врахуванням змін у діючому законодавстві,призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива в 2012 році, питання проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи протягом 2012 року з метою своєчасного висвітлення питань з призначення субсидій.

Переглядів: 303 | Додав: Falcon | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Президент України

ВР України

КМУ України

Мінсоц праці України

ПФУ

Пенсійна реформа

Державна служба занятости

Фонд соціального захисту інвалідів

Сумська обласна рада

Сумська обласна адміністрація

Глухівський міськвиконком

Неофіційний сайт Глухова

ТРК Глухов


cайт

cайт газети

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання