Управління соціального захисту Глухівської міської ради
Головна » 2011 » Серпень » 29 » Оформлення в будинки-інтернати на постійне місце проживання
21:33
Оформлення в будинки-інтернати на постійне місце проживання
Оформлення в будинки-інтернати загального типу або психоневрологічні будинки-інтернати на постійне місце проживання.
Категорія громадян, що користуються послугою - особи похилого віку, які не мають сім’ї, інваліди 1 та 2 групи.
Необхідні документи:

- заява;

- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

- копія паспорта;

- довідка з місця проживання за формою №3;

- медична картка;

- довідка про розмір призначеної пенсії;

- копію висновку МСЕК про встановлення інвалідності (для інвалідів);

- висновок обласної психіатричної МСЕК про те, що хворий потребує оформлення в психоневрологічний будинок-інтернат;

- довідка бюро технічної інвентаризації про реєстрацію за заявником права власності на житло.

 
Оформлення в дитячий будинок-інтернат.
Категорія громадян, що користуються послугою - діти-інваліди віком від 4 до 18 років з аномаліями розумового та фізичного розвитку.
Необхідні документи:

- заяви батьків (опікунів, піклувальників, керівника установи, де перебувала дитина, інших законних представників);

- рішення органу опіки та піклування про поселення до будинку-інтернату, прийнятого на підставі висновку лікарської комісії за участю лікаря-психіатра;

- копії судових рішень щодо позбавлення батьківських прав, відібрання дитини без позбавлення батьківських прав, стягнення аліментів тощо;

- копія рішення органів опіки та піклування про встановлення опіки (піклування) над вихованцями до 18 років, які цього потребують;

- копія судового рішення про встановлення опіки над недієздатними особами;

- документи, що підтверджують статус дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування;

- опис належного рухомого та нерухомого майна (за наявності), документ про право вихованця на конкретну житлову площу, відомості про осіб, які відповідають за його збереження;

- довідка про склад сім'ї за встановленою формою;

- акт обстеження матеріально-побутових умов проживання батьків (опікунів, піклувальників), з якими проживала дитина;

- свідоцтво про народження для осіб, які не досягли 16-річного віку;

- висновок психолого-медико-педагогічної комісії;

- виписка з історії розвитку дитини;

- медична довідка про стан здоров'я;

- індивідуальна програма реабілітації дитини-інваліда (інваліда) (за наявності);

- довідка про розмір призначеної державної соціальної допомоги або пенсії (за умови призначення);

- психолого-педагогічна характеристика (для вихованця, влаштованого з будинку-дитини, навчального закладу тощо);

- довідка про освіту для вихованців, які навчалися в закладах освіти;

- три фотокартки розміром 3 х 4 см;

- копія паспорта для осіб віком старше 16 років;

- довідка про відкриття батьками (опікунами, піклувальниками) рахунку в банку за місцем розташування інтернатної установи для перерахування пенсії, державної соціальної допомоги та інших видів виплат на особистий рахунок вихованця відповідно до чинного законодавства.
Категорія: Соціальний захист інвалідів та ветеранів | Переглядів: 2304 | Додав: Falcon | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0