Оформлення в будинки-інтернати на постійне місце проживання - 29 Серпня 2011 - Напрямки роботи - УПСЗН Глухівської міської ради

Управління соціального захисту населення                     Глухівської міської ради

Понеділок, 05.12.2016, 06:26

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Напрямки роботи | Реєстрація | Вхід

Головна » 2011 » Серпень » 29 » Оформлення в будинки-інтернати на постійне місце проживання
21:33
Оформлення в будинки-інтернати на постійне місце проживання
Оформлення в будинки-інтернати загального типу або психоневрологічні будинки-інтернати на постійне місце проживання.
Категорія громадян, що користуються послугою - особи похилого віку, які не мають сім’ї, інваліди 1 та 2 групи.
Необхідні документи:

- заява;

- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

- копія паспорта;

- довідка з місця проживання за формою №3;

- медична картка;

- довідка про розмір призначеної пенсії;

- копію висновку МСЕК про встановлення інвалідності (для інвалідів);

- висновок обласної психіатричної МСЕК про те, що хворий потребує оформлення в психоневрологічний будинок-інтернат;

- довідка бюро технічної інвентаризації про реєстрацію за заявником права власності на житло.

 
Оформлення в дитячий будинок-інтернат.
Категорія громадян, що користуються послугою - діти-інваліди віком від 4 до 18 років з аномаліями розумового та фізичного розвитку.
Необхідні документи:

- заяви батьків (опікунів, піклувальників, керівника установи, де перебувала дитина, інших законних представників);

- рішення органу опіки та піклування про поселення до будинку-інтернату, прийнятого на підставі висновку лікарської комісії за участю лікаря-психіатра;

- копії судових рішень щодо позбавлення батьківських прав, відібрання дитини без позбавлення батьківських прав, стягнення аліментів тощо;

- копія рішення органів опіки та піклування про встановлення опіки (піклування) над вихованцями до 18 років, які цього потребують;

- копія судового рішення про встановлення опіки над недієздатними особами;

- документи, що підтверджують статус дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування;

- опис належного рухомого та нерухомого майна (за наявності), документ про право вихованця на конкретну житлову площу, відомості про осіб, які відповідають за його збереження;

- довідка про склад сім'ї за встановленою формою;

- акт обстеження матеріально-побутових умов проживання батьків (опікунів, піклувальників), з якими проживала дитина;

- свідоцтво про народження для осіб, які не досягли 16-річного віку;

- висновок психолого-медико-педагогічної комісії;

- виписка з історії розвитку дитини;

- медична довідка про стан здоров'я;

- індивідуальна програма реабілітації дитини-інваліда (інваліда) (за наявності);

- довідка про розмір призначеної державної соціальної допомоги або пенсії (за умови призначення);

- психолого-педагогічна характеристика (для вихованця, влаштованого з будинку-дитини, навчального закладу тощо);

- довідка про освіту для вихованців, які навчалися в закладах освіти;

- три фотокартки розміром 3 х 4 см;

- копія паспорта для осіб віком старше 16 років;

- довідка про відкриття батьками (опікунами, піклувальниками) рахунку в банку за місцем розташування інтернатної установи для перерахування пенсії, державної соціальної допомоги та інших видів виплат на особистий рахунок вихованця відповідно до чинного законодавства.
Категорія: Соціальний захист інвалідів та ветеранів | Переглядів: 2069 | Додав: Falcon | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Президент України

ВР України

КМУ України

Мінсоц праці України

ПФУ

Пенсійна реформа

Державна служба занятости

Фонд соціального захисту інвалідів

Сумська обласна рада

Сумська обласна адміністрація

Глухівський міськвиконком

Неофіційний сайт Глухова

ТРК Глухов


cайт

cайт газети

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання